HANDELSBETINGELSER
Efter køb kan du ikke få din billet refunderet, eller fortryde købet. Har du bestilt en forkert type, vil du kunne få refunderet differencen eller blive påkrævet ekstra ved for lidt betalt. Har du betalt for et arrangement, så henviser vi til refusion ved Aflysning. Tjek derfor din ordre, så du sikrer dig, at det er det rigtige, du har foretaget dig.
Ved aflysning refunderes prisen for købte billetter eksklusiv gebyrer. Hvis du har anvendt et betalingskort som betalingsmiddel, refunderes billetterne automatisk og beløbet indsættes på din konto indenfor 8 hverdage, uden at du skal aflevere dokumentation.
Hvis arrangementet er købt kontant, skal du henvende dig til os for, at få beløbet refunderet. Hverken kortgebyrer eller billetgebyret refunderes!
BEHANDLING AF PERSONOPLYSNINGER
Vi indhenter kun nødvendige oplysninger til brug for vores billetsystem, til identifikation og validering. Oplysningerne bruges kun til at afsløre forsøg på svindel. Når du køber kontingentet/billetten, beder vi dig om navn, e-mail, telefonnummer og selvfølgelig dine betalingsinformationer. Telefonnummer og e-mail bruges i forbindelse med uoverensstemmelse eller lign. så vi altid kan give dig den bedste service.
Videregivelse til tredjemand. Vi videregiver aldrig oplysninger til 3. mand
Cookies
Vi anvender kun i ringe grad cookies. Når det gøres, er det udelukkende for at ”bære” dine oplysninger med rundt på vores hjemmeside. Cookien ”dør”, når du forlader vores side og bliver på ingen måde gemt på din computer.
Reklamer
Angivne personoplysninger benyttes ikke til reklameformål, medmindre du aktivt har bedt om yderligere oplysninger på disse sider. Da vil du modtage informationer fra PLEXUS Idom-Råsted om kommende arrangementer.
MISTET BILLET
Har du mistet din billet eller er den blevet ulæselig, kan du til enhver tid få udstedt en ny. Bemærk den gamle kvittering/billet bliver derefter deaktiveret og kan ikke længere bruges. Hvis du har mistet din kvittering/billet, kontakt os.
GYLDIGHED
Det er vigtigt, at du behandler din kontingentkvittering eller billet som et værdipapir, og sikrer dig mod at den kopieres eller udskrives flere gange.
Såfremt der er printet flere kopier af billetten, er det kun den billet, der bliver scannet første gang, der er gyldig – øvrige kopier er ugyldige.
FORTRYDELSE/AFLYSNING
Ved aflysning refunderes billetternes pris. Hvis du har anvendt et betalingskort som betalingsmiddel, refunderes beløbet automatisk og indsættes på din konto uden du skal aflevere dokumentation, inden for 8 hverdage.
Du modtager en besked om aflysningen pr. mail, når arrangementet er aflyst. Herudover fremgå aflysningen på vores hjemmeside.
KONTAKTINFORMATION
PLEXUS Idom-Råsted
Idomlundvej 23a
7500 Holstebro
Tlf.: 96 10 60 90
E-mail: plexus@idom-raasted.dk
CVR: 54 98 76 17